Arvo: Kaiken poliittisen päätöksenteon tulee lähteä ihmisestä,

jota yhteiskunta ja talous palvelevat; ei kuten nyt; kaikki talouden

ja eliitin ehdoilla.

  • ”Hyvinvointi” -yhteiskuntamallin pelastamisen edellytys on hyvä työllisyys: Soinin malli ja PK- yritykset
  • Eläkkeiden laillistettu kavallus lopetettava ja palkkaindeksi käyttöön
  • Verot maksukyvyn mukaan: EI tasaveroille, varallisuusvero
  • Riittävästi laitospaikkoja ja niissä inhimillinen hoito ja työolosuhteet
  • Omaishoito KELA:n piiriin
  • leikkauksista ennalta säästämiseen
  • päivähoito, peruskoulu ja lukio pienryhmissä on lapsen, nuoren ja yhteiskunnan etu
  • maataloustuet kotimaisuusasteen mukaan
  • STOP EU:n liittovaltiokehitykselle ja EU:n maksumiehenä olemiselle
  • Suomella on hoitamaton alkoholiongelma: yleisin kuolinsyy ja pahoinvointi perheissä
  • demokratia todellisuuteen, ei hallintohimmeleitä, ei eduskunnan ylikävelyjä

 

Poliittinen aktiivisuus:

Mikkelin Perussuomalaisten pj.

Etelä- Savon Perussuomalaisten naisten pj.

Etelä- Savon piirin 1.varapj.

Puoluevaltuuston jäsen

Mikkelin kaupunginvaltuuston varajäsen ja opetuslautakunnan varajäsen.

 

Olen Mikkelin Haukivuorelta, ravintola-alan ammattilainen. Omaa sukua Turunen ja Mikkelissä parhaiten kai muistetaan Kotipizza- yrittäjyyden ajalta. Minulla on 3 lasta ja yksi mies.

Olen ylpeä siitä syystä, etten ole puolueessa, joka valvoo vain pääoman etuja. Olen ylpeä, etten kuulu niihin jotka eivät tiedosta, mitä tapahtuu ja onnellinen syystä, etten kuulu niihin uskonsa menettäneisiin, jotka eivät enää jaksa välittää. Olen perussuomalainen ja tahdon tehdä työtä perussuomalaisten arvojen eteen. Minulle se tarkoittaa tasa-arvoa taloudellisesta asemasta riippumatta, rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta.

Elämä on kuljettanut minua välillä Utsjoki – Helsinki. ”Sitä jotain” etsin myös kotimaan rajojen ulkopuolelta, ei muuten löytynyt. Mikkelistä, Etelä-Savosta löysin vihdoin itseni näköisen kaupungin. Olen saanut tehdä työtä, työllistää ja olla työttömänä. Olen elänyt yksin, perheenä  ja  yksinhuoltajana sekä uusioperheenä. Olen selvinnyt, koska minulla on ollut ystäviä. Tiedän, että ihminen on tärkein.                                                                                 

 

Olen Mikkelin Haukivuorelta, ravintola-alan ammattilainen. Omaa sukua Turunen ja Mikkelissä parhaiten kai muistetaan Kotipizza- yrittäjyyden ajalta. Minulla on 3 lasta ja yksi mies.

Olen ylpeä siitä syystä, etten ole puolueessa, joka valvoo vain pääoman etuja. Olen ylpeä, etten kuulu niihin jotka eivät tiedosta, mitä tapahtuu ja onnellinen syystä, etten kuulu niihin uskonsa menettäneisiin, jotka eivät enää jaksa välittää. Olen perussuomalainen ja tahdon tehdä työtä perussuomalaisten arvojen eteen. Minulle se tarkoittaa tasa-arvoa taloudellisesta asemasta riippumatta, rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta.

Elämä on kuljettanut minua välillä Utsjoki – Helsinki. ”Sitä jotain” etsin myös kotimaan rajojen ulkopuolelta, ei muuten löytynyt. Mikkelistä, Etelä-Savosta löysin vihdoin itseni näköisen kaupungin. Olen saanut tehdä työtä, työllistää ja olla työttömänä. Olen elänyt yksin, perheenä  ja  yksinhuoltajana sekä uusioperheenä. Olen selvinnyt, koska minulla on ollut ystäviä. Tiedän, että ihminen on tärkein.